Moje utopijne państwo

Temat: Bojkot stacji !!!
... pralki - 3mu nie, bebny na grille do pieczenia się przerabia , silnik szkoda wyrzucać... ostatio miałem okazję w Czechach pooglądać ceny ogniw solarnych.. nie jest tak źle.... cały dach obłożyć...
Źródło: forum.tempra.org/viewtopic.php?t=1840



Temat: Biedna Erko :(:(:(
a w Polsce to nie? jak nie jak też grille z rozklepanego bębna pralki podwójne wydechy z których tylko jeden dymi ,spojlery typu "fast furjós" diody, neony itp Co ciekawe ci...
Źródło: skodovka.tmp.efuzja.net.pl/forum/viewtopic.php?t=13308


Temat: grill z bębna pralki
patrzyłam, czy jakiś osobny wątek jest - nie potrafiłam znaleźć mam nadzieję, że nie zdubluję wiem, że ktoś gdzieś w dziennikach opisywał, jak zrobić grilla z takiego bębna miałby ktoś pomysł?...
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=135485


Temat: grill z bębna pralki
tak jak kolega napisał 1 zł i szyyyybko biec tutaj są zdjęcia z bębna pralki http://lati.fm.interia.pl/grill/grill.html dzięki za fotki - to dla blondynki jest proste do zrozumienia :D a biec -...
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=135485


Temat: 19.10.2008 Prowizorka
Cytat: Cześć Kamil! Moja największa prowizorka- grill z pralki automatycznej, tzn. z bębna od pralki:) Lepszy niż niejeden najnowocześniejszy model :D Pozdrawiam Haha znam, moj tato tez taki zrobil ;)
Źródło: miastomuzyki.pl/forum/showthread.php?t=3828


Temat: Mamusie po 30-stce czyli "kącik mamutków"
Witamjciy dzis w przerwie deszczowej mielismy grilla i było super. Teraz odpoczywam, poczytałam aaaaaaaaaaaaaaa pralka mi poległa, i to bez sensu, bo jkais plastik w bebnie sie wyłamał i... otwieram pralke, patrze patrze i mysle kurcze pzreciez wsadzałam pranie hmmmmm co jest grane. Pijana nie jestem, czyzby oja pralka miala ukryta moc?:Uśmiech::Oczko: No a to pranie myk myk prze dziurke, zachaczyło sie gdzies izostało miedzy bebnem a obudowa wrrrrrrrrrrrrr Pan mily zrezta w naprawie powiedzial,z ebedzie w srode( dobrze,ze moja mama ma pralke na dole uffffff. i jeslli to tylko trzeba zdemontowac beben, ... nie musiala sobie noweij pralki fundowac. No.. A Zbys powiedział eeeee trudno najwyzej kupimy pralke z suszarka, Rockefeler jaki czy co???????? Normalnie meza nie poznaje. hm moze to z tej tesknoty?...
Źródło: parenting.pl/showthread.php?t=165


Temat: Co ostatnio dobrego lub złego zrobiliście :>
D: Wreszcie wyciągnąłem bęben ze starej pralki.Będzie fajny grill D: zaprowadziłem babcię do szpitala
Źródło: forum.supernatural.com.pl/viewtopic.php?t=4635


Temat: prace na pgr
zgłaszam się -"kładzenie" instalacji (kilka lat to robiłem) czyli pomoc Arabowi - praca fizyczna (przyda się trochę ruchu) - pomoc przy budowie grilla (ostatnio widziałem "wynalazki" z wkładem metalowym wykonanym z bębna od pralki )
Źródło: forum-lodz.pl/viewtopic.php?t=3508


Temat: Budujemy grill z kamienia
Można z bębna pralki zrobić, ale najlepiej by był ten bęben nierdzewny, trzeba sprawdzić magnesem. No i lepiej też by nie był od pralki górnowsadowej, bo z niego trudniej zrobić. Gdzieś kiedyś na necie widziałem taki grill.
Źródło: forum.poradnikogrodniczy.pl/viewtopic.php?t=687


Temat: Planowanie dzidzi na rok 2010
Dot.: Planowanie dzidzi na rok 2010   Cześć:cmok: U mnie, żeby nie było za dobrze to się pralka popsuła a góra prania czeka, piękna pogoda a tu :upa: Niby taka mała rzecz i wydaje się mało ważna - plastikowe mieszadło w środku bębna się urwało i nie mam pojęcia czy można bez tego prać czy nie. Boję się że ubrania się zahaczą o te zaczepy i podrą:( Pralka po gwarancji już:( Byłam w serwisie to się okazało że zupełnie inne mieszadła powinny być w tej pralce. I muszą to do jutra skonsultować co w ... wyczynu mojego Tz-a to on myśli pewnie że już wszystko ok a ja dalej jestem zła. Zawiozłam go do pracy i o 20 po niego jadę i jedziemy na tego grilla....
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=310766